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Brands&People&Dogs


Day

August 15th, 2017 was different.

Colored balloons appeared in our workspaces early in the morning holding mysterious messages about dogs and pets. Later that day around 10AM seven happy dogs arrived to Brands&People making everyone smile and relax. The space felt different. People felt different. It felt different. We kicked off a new exciting and creative culture project at our advertising agency.

We live and work in a country ranked number one in the world for job-related stress and obesity. Where 75% of the workforce is overstressed and most organizations are slow to take action. This is a reality.

But...

When we asked Our People to describe B&P in one word, Disruption was by far the most mentioned. We have always believed disruption is more about creating a new model that makes the old one obsolete than fighting an existing reality. So...

We are setting out on a journey through which we seek an extraordinary workplace dynamic, one where our people thrive, where we embrace our business as a living ecosystem and bring together authentic people with stories to share into a unique culture.

It takes courage to challenge the status quo, to take initiative and redefine ¨the way things are.¨ This is only the beginning of our journey and we hope that by sharing our story, others will be inspired to take action.

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Brands&People&Dogs


Day

Agosto 15 del 2017 fue un día diferente.

Desde muy temprano, globos de colores aparecieron en los espacios de trabajo portando misteriosos mensajes acerca de perros y mascotas. Cerca de las 10 AM, siete felices perros llegaron a Brands&People haciendo a todos sonreír y relajarse. El espacio se sentía diferente. La gente se sentía diferente. Así arrancó un nuevo y emocionante proyecto de cultura en nuestra agencia de publicidad.

Vivimos y trabajamos en el país número uno en el mundo en estrés laboral y obesidad. El 75% de la fuerza de trabajo está sobresaturada y la mayoría de las organizaciones tardan en tomar acción. Esta es la realidad. Pero...

Cuando le pedimos a nuestra gente que describiera a B&P en una palabra, Disruption fue por mucho el atributo más mencionado. Creemos que disruption se trata más de crear un nuevo modelo que haga al anterior obsoleto, que luchar contra una realidad existente. Así que...

Estamos emprendiendo un viaje para encontrar dinámicas extraordinarias de trabajo, en las que nuestra gente prospere y asimilemos nuestro negocio como un ecosistema viviente, reuniendo a personas auténticas con historias para compartir dentro de una cultura única.

Se necesita coraje para desafiar el status quo, tomar la iniciativa y redefinir el "así son las cosas". Este es solo el comienzo y esperamos que al compartir nuestra historia, otros se inspiren para actuar.

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