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Brands&People x Russia 2018

At Brands&People we love football. To celebrate the start of the 2018 Russia World Cup, we put together a compilation of the campaigns we created for Coppel Mexico and Argentina, McDonald's and InnovaSport.

We asked ourselves how we could be relevant at a time when EVERY brand revolves around this great event. We decided to change the focus from the national team to put consumers at the forefront.

With Coppel, we showed how the most important team is family and what makes the World Cup unforgettable, is not what happens on another continent, but the festivities that we unleash near us. Heck, we even set off the earthquake alarms! That's why we say that "Soccer is played at home."

For McDonald's, we co-created with TBWA\ChiatDayMX a fun and a bit surreal concept. We thought, what would happen if you arrive at a McDonald's in Mexico, but upon entering you discover a surprise? Let’s just say, you are gonna be feeling all русский.

For InnovaSport, we silenced the political noise that predominates today with an enchanting vision of football seen through the imaginations of Mexican kids. Being in "World Cup Mode" means enjoying the games without prejudices or anything that spoils the excitement that Mexico's new generation feels about the World Cup. We hope you feel pumped up with these campaigns, just as much as we do.

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Brands&People x Rusia 2018

En Brands&People amamos el fútbol. Para celebrar el comienzo de la Copa Mundial en Rusia, armamos una compilación de las campañas mundialistas que creamos en el 2018 para las marcas Coppel México y Argentina, McDonald's e Innovasport.

Nos cuestionamos cómo podíamos ser relevantes en una época en la que TODAS las marcas giran alrededor de este gran evento. Decidimos cambiar el enfoque en el equipo nacional para poner a los consumidores en la delantera.

Con Coppel demostramos que el equipo más importante es la familia y lo que hace del mundial un evento inolvidable, no es lo que sucede en otro continente, sino los festejos que se desencadenan cerca de nosotros. Tanto que hasta provocamos un terremoto! Por eso decimos que "El fútbol se juega en casa."

Para McDonald's, co-creamos con TBWA\ChiatDayMX un concepto divertido y un poco surreal. Pensamos ¿qué pasaría si llegas a un McDonald’s en México, pero al entrar descubres una sorpresa? Solo diremos que te vas a sentir como todo un русский.

Para InnovaSport, silenciamos el ruido político que predomina hoy en día con una encantadora visión del fútbol que nace desde la imaginación de los niños mexicanos. Estar en "Modo Mundial" significa disfrutar los juegos sin prejuicios ni nada que opaque la emoción que el futuro de México siente por el Mundial. Esperamos que estas campañas te emocionen tanto como a nosotros.

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Argentina

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Trabalenguas Mundialista - Alemania

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Trabalenguas Mundialista - Corea

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Trabalenguas Mundialista- Suecia

 

 

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