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Fem Care for Latin America and Brazil

Brands&People x P&G Latin America

Changing lifestyles, an increase in the number of working women and the quest for more convenience are driving the demand for feminine hygiene products across Latin America. For the past two years, we have been working with Procter&Gamble, developing new projects for their high-profile portfolio of feminine care brands in the region, including Always.

Refreshing points of sale

Our main challenge was to increase purchase consideration at all points of sale. From hypermarkets to retail pharmacies, we focused on creating eye-catching visuals, powerful enough to stand out among the sea of sameness while conveying a message of care and
comfort for women.

For Always Daily Liners in Latin America, we designed visuals filled movement and freshness to communicate the product's different presentations. We regionalized this campaign for Brazil’s limited summer edition, following the same concept with a tropical theme. 

Overall, we believe that as women in Latin America are more empowered and talk more openly about their bodies, they look for brands that stand out and give them something more valuable than just a product:  –A sense of self-confidence.

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Fem Care para Latinomérica y Brasil

Brands&People x P&G Latinoamérica

Cambios de estilos de vida, más mujeres que trabajan y la búsqueda por la conveniencia están impulsando la demanda de productos de higiene femenina en Latinoamérica. Por los últimos dos años, hemos trabajado con Procter&Gamble, desarrollando nuevos proyectos para su portafolio de marcas de cuidado femenino en la región, incluyendo Always.

Refrescando los puntos de venta

El reto fue aumentar la consideración de compra en los puntos de venta. Desde hipermercados hasta farmacias, nos enfocamos en crear visuales lo suficientemente potentes para sobresalir en los estantes, transmitiendo un mensaje de cuidado y comodidad para las mujeres.

Para la línea de pantiprotectores diarios, diseñamos elementos llenos de movimiento y frescura para comunicar las cuatro presentaciones del producto. Regionalizamos esta campaña para la edición limitada de verano en Brasil, siguiendo el mismo concepto con un tema tropical.

En general, creemos que conforme más mujeres en Latinoamérica se sienten empoderadas y hablan abiertamente acerca de sus cuerpos, buscarán marcas que sobresalen y les brindan algo más valioso que un producto: – Confianza en sí mismas.

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