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Banregio


Collection 2019

Today people want more personalized experiences. Responding to this desire is good for brands. According to Forbes, personalization leads to increased revenue. Most importantly, personalization leads to loyalty.

With this in mind, at Brands&People, we are continually collaborating with Banregio, exploring new ways to engage an increasing community of consumers, communicate their innovative banking products and build buzz around the brand. Our latest project is Banregio Collection 2019.

Our sister company, -1 Simplicity Lab, created eight eye-catching designs for credit and debit cards. Not only they are cool looking but also offer distinct benefits like cash rewards and zero annual fees, so users can choose which one matches their own financial needs, as well as their unique personality.

We got our inspiration from a couple of significant art movements, from Pollock’s abstract expressionism to the rule-bending aesthetic of the Memphis Group, with a splash of modern Pantones in between.

To tease the launch of the Banregio Collection, we deployed a communication strategy for digital platforms and out of home, asking people: Which want do you want?

The response so far has been remarkable. Thousands of users have already signed into the waiting list, and positive interactions on social platforms have increased.

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Banregio


Colección 2019

Hoy las personas quieren experiencias más personalizadas. Responder a este deseo es bueno para las marcas. Según Forbes, la personalización genera mayores ingresos y lo más importante, genera lealtad.

Con esto en mente, en Brands&People, colaboramos continuamente con Banregio, explorando nuevas formas de interactuar con una creciente comunidad de usuarios, comunicar sus innovadores productos y generar buzz alredor de la marca. Nuestro último proyecto es la Colección Banregio 2019.

Nuestra compañía hermana, -1 Simplicity Lab, creó ocho diseños llamativos para tarjetas de crédito y débito. No solo se ven bien, sino que también ofrecen beneficios diferenciadores, como recompensas en efectivo y cero tarifas anuales, para que los usuarios elijan cuál se ajusta a sus necesidades financieras, así como a su personalidad.

Nos inspiramos en un par de movimientos artísticos importantes, desde el expresionismo abstracto de Pollock hasta la estética del Grupo Memphis, y una selección de modernos Pantones.

Para el lanzamiento, implementamos una estrategia para plataformas digitales y carteleras, preguntando a las personas: ¿Cuál quieres?

La respuesta ha sido notable. Miles de usuarios ya están en la lista de espera, y las interacciones positivas en plataformas sociales han incrementado.

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Brand Story — Banregio

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People

Banregio Colección 2019 x -1 Simplicity Lab + Brands&People

Mel. Gerardo. Pedro. Ale. Vero. Erika. Alejandra.
Patricio. Diego. Karlo. Joselo. Luisao



A brand vision
by Emmanuel Moreau and Gerardo Ortiz
co-founders at B&P

Co-create
Collaborate
Connect
B&P

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Banregio Colección 2019 x -1 Simplicity Lab + Brands&People

Mel. Gerardo. Pedro. Ale. Vero. Erika. Alejandra.
Patricio. Diego. Karlo. Joselo. Luisao


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by Emmanuel Moreau and Gerardo Ortiz
co-founders at B&P

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