ENG / ESP

Book Party - 25 Architects Monterrey



25 Architects x Brands&People

Introducing 25 Architects Monterrey, the book that presents the most relevant architects who have worked in the City of Monterrey. The compilation of 25 firms, 47 projects, 11 essays all in one city. Domestica, the small independent publishing house undertook the task of gathering in a single volume the most relevant architects with projects in the city and as always offering quality in intelligent content, design with a proposal like no other.

On a Thursday night Doméstica presented “25 Architects Monterrey” in a showroom at Plaza O2 Vasconcelos, where different people from our creative studio and the creative industry were invited to get to know 25 Architects, have a good time and drink a glass of wine. As one of the publishers said at the gathering, “Our intention is to document what people are doing right now” and as a small publisher Domestica intent to incentivize purchasing books and deliver value and prestige to this community of architects.

This is also a milestone for Doméstica since it is their first book published, after only launching magazines focused on design, with a circulation of 2,000 copies. It is an interesting sample that shows that in Monterrey the level of architecture is rising, said Hinojosa, one of the most experienced architects to appear in the work.

ENG / ESP

Book Party - 25 Architects Monterrey



25 Architects x Brands&People

Presentamos 25 Arquitectos Monterrey, el libro que muestra a los arquitectos más relevantes que han trabajado en la Ciudad de Monterrey. Una recopilación de 25 firmas, 47 proyectos, 11 ensayos, todos en una misma ciudad. Doméstica, una editorial independiente, se dio a la tarea de reunir en un solo libro a los arquitectos más importantes con proyectos en la ciudad y como siempre, ofreciendo calidad en contenidos inteligentes, diseño con una propuesta como ninguna otra.

Un jueves por la noche, Doméstica presentó el lanzamiento de producto en un showroom en Plaza O2 Vasconcelos, donde se invitó a diferentes personas de nuestra agencia de publicidad y de la industria creativa a conocer a 25 Arquitectos Monterrey, pasar un buen rato y tomar una copa de vino. Como dijo una de las editoriales en la reunión, "Nuestra intención es documentar lo que la gente está haciendo en este momento" y como pequeña editorial, la intención de Doméstica es incentivar la compra de libros y brindar valor y prestigio a esta comunidad de arquitectos.

Este es también un logro para Doméstica, ya que es su primer libro publicado, después de lanzar solo revistas enfocadas en diseño, con un tiraje de 2 mil ejemplares. Es una muestra interesante de como en Monterrey el nivel de la arquitectura va en creciendo, dijo Hinojosa, uno de los arquitectos más experimentados que aparecen en el libro.

Share,

Facebook

LinkedIn

Twitter

 

 

>Next

 

<Prev