ENG / ESP

Brands&TBWA


Disrupting the Ad World Together

Our Network

TBWA

TBWA is a global creative network famous for producing out-of-the-box creative output with brands like Adidas, Apple, Gatorade, McDonald's, and Nissan. It is one of the 10 most relevant creative collectives in the world with 275 offices in 95 countries. TBWA is also popular for its methodologies, one of the most recognized being Disruption®. In this process, the agency and brand work together by breaking conventions around its industry, establishing a vision for the brand, and defining a new strategy. Disruption® occurs when a new perspective on the business is found and allows for the brand to leap above the competition. Years into our affiliation, we'd love to explain a little more about our link with TBWA and how Disruption® makes our projects distinctive, powerful, and original.


TBWA + Brands&People

The story begins once upon a time when stars aligned in 2012, and thanks to an introduction by Jose Alberto Teran, Brands&People was invited to become affiliated to TBWA's network. Why did we say yes? Firstly, we love trying new things, and this affiliation and their disruptive innovation challenged our conventional ad agency strategy rituals and granted us access to new skills to offer our clients.

ENG / ESP

Brands&TBWA


Disrupting the Ad World Together

Our Network

TBWA

TBWA es una red creativa global reconocida por producir proyectos creativos con marcas como Adidas, Apple, Gatorade, McDonald's y Nissan. Es uno de los 10 colectivos creativos más relevantes del mundo con 275 oficinas en 95 países. TBWA también es popular por sus metodologías, una de las más reconocidas es Disruption®. En este proceso, la agencia y la marca trabajan juntas rompiendo los convencionalismos de su industria, estableciendo una visión para la marca y definiendo una estrategia nueva. Disruption® ocurre cuando se encuentra una nueva perspectiva del negocio y permite que a la marca sobresalir de la competencia. Años después de nuestra afiliación, nos encantaría explicar un poco más sobre nuestro vínculo con TBWA y cómo Disruption® hace que nuestros proyectos sean distintivos, poderosos y originales.

TBWA + Brands&People

La historia comienza erase una vez cuando las estrellas se alinearon en 2012, y gracias a una introducción de José Alberto Terán, Brands&People fue invitada a afiliarse a la red de TBWA. ¿Por qué dijimos que sí? En primer lugar, nos encanta intentar cosas nuevas, y esta afiliación y su liderazgo disruptivo desafió nuestros rituales convencionales de agencia de publicidad y nos dio acceso a nuevas habilidades para ofrecer a nuestros clientes.

Share,

Facebook

LinkedIn

Twitter

ENG / ESP

-

TBWA has allowed us to grow in research, frameworks, and processes, all cultivating innovation in our ecosystem. Access to status-quo-breaking methodologies like this one gives our clients a true vision for their brand, one that stands strong in contemporary culture. The cherry on top is the way Disruption® demands full participation from both client and agency, making our encounters everything but boring. Co-creating the vision for a brand is priceless and our favorite part of the process. As we celebrate 10 years of partnership, we are committed to a deeper and more synergistic relationship with the network where we expand in tools and technology to make our own contribution to the global network all the way from Latin America.


2021 Most Innovative Companies x Fast Company

TBWA has been recognized for diverse honors by a myriad of major creative awards in its lifetime. This time around, TBWA has for the third consecutive year held on to its crown at been recognized by Fast Company as one of the top ten most innovative companies in the advertising sector (3rd place overall). Even with the pandemic interrupting the way we work, the network prospered by paying attention and problem-solving until great work followed. We invite you to take a look at all the notable winners that make up the list, and we say ¨cheers¨ to TBWA, for their brilliant way of adapting and readjusting creativity to our ever-changing culture. We are proud to be affiliated with such impressive organizations. Let's keep disrupting the ad and marketing world together.

ENG / ESP

-

TBWA nos ha permitido crecer en investigación y procesos, todo cultivando la innovación en nuestro ecosistema. El acceso a metodologías que rompen el status quo les da a nuestros clientes una visión real de su marca, una que se mantiene fuerte en la cultura contemporánea. La cereza arriba del pastel es la manera en que Disruption® exige la participación tanto del cliente como de la agencia, lo que hace que nuestros encuentros sean todo menos aburridos. Co-crear la visión de una marca no tiene precio, y es nuestra parte favorita del proceso. Al celebrar 10 años de afiliación, estamos comprometidos con una relación más profunda y sinérgica con la red, donde nos expandimos en herramientas y tecnología para hacer nuestra propia contribución a la red global desde América Latina.


2021 Most Innovative Companies x Fast Company

TBWA ha sido reconocida en diversas ocasiones por un sinfín de importantes premios creativos. Esta vez, TBWA se ha aferrado a su corona por tercer año consecutivo y ha sido reconocida por Fast Company como una de las diez empresas más innovadoras en el sector de publicidad (tercer lugar en la general). Incluso con la pandemia interrumpiendo la forma en que trabajamos, la red prosperó prestando atención y resolviendo problemas hasta que consiguió como siempre hacer un gran trabajo. Felicidades a TBWA, por su brillante manera de adaptar y reajustar la creatividad a nuestra cultura en constante cambio. Estamos orgullosos de estar afiliados a organizaciones tan impresionantes. Sigamos revolucionando el mundo de la publicidad y marketing juntos.

 

 

>Next

 

<Prev