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Innvictus


Makeover


Innvictus x Brands&People

Brands&People made sure everyone was school-ready as they headed back to the classroom. Our project came from a particular type of inspiration, the one the pandemic sparked in all of us regarding our looks and style. We noticed a trend and collected many testimonials on social media, realizing we needed to take advantage of this loss of fear the pandemic offered all of us.

Back to School

This back to school was an opportunity to recreate people's style thanks to the hybrid modes available for schools and the overall increase in flexibility. We invited the public to send a video of themselves performing what they liked most, whether it was dancing, playing basketball, or rapping. This is how Innvictus selected the winners for a unique back-to-school makeover that made them feel amazing.

Uniqueness

The campaign had a positive response from the target market, children and teens, and we believe its success was due to a clear vision and desired outcome since day one, which involved giving each member the opportunity to reinvent themselves. To check out a project with an incredible university, click here.

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Innvictus x Brands&People

Brands&People se aseguró de que todos se sintieran listos para el regreso a clases. Nuestro proyecto surgió gracias a una nueva inspiración, la que la pandemia provocó en todos nosotros respecto a nuestro estilo. Identificamos una tendencia, recopilamos testimonios en las redes, y nos dímos cuenta de que debíamos aprovechar el momento.

Back to School

Este regreso a clases fue una oportunidad para recrear el estilo de las personas gracias a los nuevos programas híbridos disponibles para estudiantes y la popularidad general de la flexibilidad. Invitamos al público a enviar un video de ellos haciendo lo que más disfrutaban, ya sea bailar, jugar baloncesto o rapear. Fue así como Innvictus seleccionó a los ganadores para un cambio de imagen que los hizo sentir increíbles.


Singularidad

La campaña tuvo una respuesta positiva de parte de los niños y adolescentes, y creemos que su éxito se debió también gracias a una visión clara y al resultado deseado desde el comienzo. Esta fue una campaña que le dio una oportunidad a cada uno de sus protagonistas de reinventarse por completo. Para disfrutar de otra campaña con una increíble universidad, haz clic aquí.

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