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Tec Salud


Eternamente Gracias

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A New Film for TecSalud

TecSalud - one of the top health systems in Mexico, challenged us to create a short film that expressed the profound solidarity the country feels towards all the capeless heroes of the medical field. This is how we transformed a personal letter into a cinematic experience to say thank you to one million doctors and nurses.

Personal

Aware that across the globe people sought to show support, we aimed to design an authentic way to say thank you. After hours of listening to real-life stories of health professionals in local hospitals, we recognized there is nothing more personal than a letter, so we wrote one that reflected the way Mexico feels about them.

5 Million, Organic

Everyone at home wanted to say thank you and the number of times this piece was shared through Facebook, Twitter, and Whatsapp holds this statement to be true. Without any investment, a mix of empathy and intimacy was the path that led this film to virality, reaching over 5 million people across the country in only two weeks.

Portraits by Perla Tamez

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Tec Salud


Eternamente Gracias

La Escuela de Medicina TecSalud- uno de los sistemas de salud más importantes en México, nos retó a crear un comercial que expresara la profunda solidaridad que el país siente hacia todos los héroes sin capa en el mundo de la medicina. Así fue cómo transformamos una carta personal en una experiencia cinemática para decirle a un millón de doctores (as) y enfermeros (as) eternamente, gracias.

Conscientes de que alrededor del mundo la gente buscaba apoyar, intentamos crear una manera auténtica de decir gracias por medio de un comercial. Después de escuchar horas de experiencias reales de los profesionales de la salud en los hospitales, nos dimos cuenta que no hay nada más íntimo que una carta, así que escribimos una que reflejara la admiración de México hacia todos ellos. Es por eso que creamos ésta campaña de publicidad para el sector de la salud.

Todos en casa queríamos decir gracias, y el número de veces que esta pieza fue compartida en Facebook, Twitter y Whatsapp refleja dicha gratitud. Para Brands&People ha sido un profundo placer producir este contenido para los hospitales, las escuelas de medicina y el ITESM. Sin ningún costo, una mezcla de empatía y calidez fue el camino que llevó a esta pieza a volverse viral, alcanzando en solo dos semanas a más de 5 millones de personas.

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