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Reynera


Change the Shape


Reynera x Brands&People

Reynera has dominated as the leader of cleaning products in Mexico with the mission of making cleaning a simple task. Brands&People collaborated with the brand, and together "changed the shape" as we introduced their new line of originally shaped dishwashing sponges to the public. We developed a strategy and came up with a creative concept that ruled over the whole approach. We pursued users' attention with relatable situations taking place in the home and embracing the little tasks we all must endure in our days. Reynera's approach at literally not being square inspired us to be brave and become the firsts to switch up the way we talk about dishwashing sponges.

Brands&People's strategy for Reynera included script production, communication around both traditional and digital funnels, and a unique TV spot with Mau Alanís from Wolff, as director, giving the piece the perfect amount of color, symmetry, and aesthetic to stand out from the rest and tell the story we wanted to. Reynera continues to innovate and design to optimize its products and processes caring for the environment and community.

If you get a chance, check out this other out-of-the box brand strategy we were part of in 2020. What can we say? We love original.

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Reynera


Cambia la Forma


Reynera x Brands&People

Reynera ha dominado como líder de productos de limpieza en México con la misión de hacer de la limpieza una tarea sencilla. Brands&People colaboró ​​con la marca y juntos "cambiamos la forma" cuando presentamos al público su nueva línea de esponjas para lavar de figuras originales. Desarrollamos una estrategia y creamos un concepto creativo que dominó todo el enfoque. Buscamos la atención de los usuarios con situaciones relacionadas que suceden en el hogar y abrazando las pequeñas tareas que todos debemos enfrentar en nuestros días. El enfoque de Reynera de literalmente no ser cuadrados nos inspiró a ser valientes y convertirnos en los primeros en cambiar la forma en que hablamos sobre las esponjas.

La estrategia de Brands & People para Reynera incluyó la producción de guiones, la comunicación en torno a funnels tradicionales y digitales, y un spot de TV con Mau Alanís de Wolff como director, dando a la pieza la cantidad perfecta de color, simetría y estética para destacar del resto y contar la historia que queríamos. Reynera continúa innovando y diseñando para optimizar sus productos y procesos cuidando el medio ambiente y la comunidad.

Te invitamos a disfrutar de otro proyecto del 2020 que disfrutamos construir al haber roto el status quo de las cajas de harinas para pasteles y betunes.

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Reynera change the way you clean commercial

Reynera — Cambia la Forma

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People

Reynera x Brands&People
2020


Carolina. Jorge. Mario. Gus.


A brand vision
by Emmanuel Moreau and Gerardo Ortiz
co-founders at B&P

Co-create
Collaborate
Connect
B&P

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People

LIFE x Brands&People
2020


Carolina. Jorge. Mario. Gus.


A brand vision
by Emmanuel Moreau and Gerardo Ortiz
co-founders at B&P

Co-create
Collaborate
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B&P

 

 

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